dimecres, 30 de maig del 2012

549. Quines cançons tocarà The Cure a Barcelona?

Si no hi ha sorpreses de darrera hora el concert es basarà en 'Wish' que celebra 20 anys i és possiblement el millor àlbum del grup. Això no evita que hi hagi nombroses peçes antigues (A forest, A hundred years) i altres de molt recents com Sleep When I'm dead, The end of the world o The hungry ghost:


Plainsong

Pictures of you

High

The end of the world

Lovesong

Push

In between days

Just like heaven

From the edge of the deep green sea

The hungry ghost

Play for today

A forest

Bananafishbones

Lullaby

The walk

Mint Car

Friday I'm in love

Doing the unstuck

Trust

Want

Wrong number

A hundred years

Disintegration

The lovecats

Close to me

Let's go to bed

Sleep when I'm dead

Why Can't I be you

Boys don't cry

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada